Μου έχει κάνει τη ζωή "ποδήλατο"...

Οδηγώ ένα VW Polo...
Είναι το αυτοκίνητο που αγόρασε η Μ. πριν παντρευτούμε και έγινε το οικογενειακό μας αυτοκίνητο...
Κάνει τα σέρβις του τακτικά, το φροντίζουμε, το προσέχουμε πιο πολύ από τον εαυτό μας αλλά αυτό το αμάξι μας έχει ποτίσει πολλά πικρά ποτήρια...

Μια εβδομάδα μετά την αγορά του έκαψε τον εγκέφαλο του ABS...
Η βλάβη αντιμετωπίστηκε άμεσα από την VW σαν αστοχία υλικού και αντικαταστάθηκε δωρεάν... (?)

Δύο χρόνια μετά κι ενώ είχε λήξει η εγγύηση, ξαναέκαψε τον εγκέφαλο του ABS...
Αποδείχθηκε ότι δεν είχε γίνει ολική αντικατάσταση (ως όφειλε) την πρώτη φορά, αλλά μερική και μετά από ενάμιση μήνα με κοινοποιήσεις της υπόθεσης στο Ινστιτούτο Καταναλωτή, στο Υπουργείο Εσωτερικών και στην VW Γερμανίας η υπόθεση έληξε με την ολική αντικατάσταση πλέον του εξαρτήματος με μοναδική επιβάρυνση μόνο 300 Ευρώ που αντιστοιχούσαν σε κάποια εργατικά (νομίζω) αντί για το συνολικό κόστος πολλών χιλιάδων Ευρώ που θα έπρεπε να πληρώσουμε αν καλύπταμε εξ ολοκλήρου την επισκευή...


Εδώ ανοίγω παρένθεση:

Εδώ και αρκετό καιρό θέλω να αγοράσω ένα ποδήλατο...
Ψάχνω να βρω ένα τρόπο να γυμνάζομαι αλλά να μην το βλέπω σαν αγγαρεία, να το βλέπω σαν παιχνίδι, δεν είμαι και τύπος του γυμναστηρίου..
Αγόρασε ένας φίλος μου, είχαμε πάει μαζί και το πήρε και ψήθηκα κι εγώ...
Εκεί γύρω στον Μάιο είχα μαζέψει τα λεφτά και ήμουν έτοιμος αλλά...

Εδώ κλείνω την παρένθεση


Τον Μάιο γίνεται το service του αυτοκινήτου...
Φέτος ήταν το "μικρό", οπότε με 150 Ευρώ θα καθαρίζαμε αλλά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο...
Επιπλέον αβαρίες που ανακαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια του service ανέβασαν το κόστος στα ...650 Ευρώ!!!
Τα "στάξαμε", χρησιμοποιώντας και τα λεφτά που προορίζονταν για το ποδήλατο και είπαμε κι ευχαριστώ...

Το καλοκαίρι κάτι οι διακοπές, κάτι η εγκυμοσύνη της Μ. στον "ρεβύθη" (δεν χρησιμοποίησα τυχαία το άρθρο, ναι είναι αγόρι!), κάτι το ένα, κάτι το άλλο λεφτά για ποδήλατο δεν περίσσεψαν...

Εγώ όμως το σκεφτόμουνα, με έτρωγε κι επειδή είμαι καλό παιδί,νοικοκύρης κι οικονόμος έκανα τα κουμάντα μου και στο τέλος του μήνα ήμουν έτοιμος να αγοράσω το καταπληκτικό ποδήλατό μου και να ξεχυθώ στις ρούγες...
'Oμως...


Εδώ ανοίγω παρένθεση:

Στο service του Μαΐου μας είχαν πει ότι θα έπρεπε να αλλαχθούν και τα τακάκια, επειδή όμως το συνολικό κόστος είχε ανέβει κι επειδή δεν υπήρχε ιδιαίτερη βιασύνη μας είπαν να το αφήσουμε για μερικούς μήνες, όπως και κάναμε... Την προηγούμενη εβδομάδα, μια και δυο, το αυτοκίνητο πήγε στο συνεργείο και τα τακάκια αλλάχθηκαν.. Το παρέλαβα εγώ αλλά για κακή μου τύχη παρατήρησα ένα μεταλλικό θόρυβο όταν άλλαζε η ταχύτητα... Κατευθείαν σκέφτηκα ότι κάποια μαλακία κάνανε όταν ήταν το αυτοκίνητο στο συνεργείο και τσαντίστηκα κιόλας για τους αλμπάνηδες που μας παίρνουν τα λεφτά μας τζάμπα, όμως ο θόρυβος αυτός σταμάτησε σύντομα οπότε είπαμε με την Μ. να το παρακολουθήσουμε για λίγες μέρες να δούμε αν θα το ξανακάνει...

Σήμερα το ξαναέκανε...
Το αυτοκίνητο το είχε η Μ., μου τηλεφώνησε και μου το είπε και το πήγε στο συνεργείο να το δούνε...
Χαλασμένος καταλύτης...
850 Ευρώ...

Εδώ κλείνω την παρένθεση.


Μου φαίνεται σαν αυτό το αυτοκίνητο να συνωμοτεί εναντίον μου...
Σαν να μην θέλει να με μοιραστεί με άλλο τροχοφόρο, σαν να θέλει να με μονοπωλεί, να φροντίζω μόνο αυτό...
Αυτή την φορά δεν θα του κάνω το χατήρι...
Θα το αγοράσω το ποδήλατο...
Θα βάλω χέρι στην καβάντζα μου αλλά θα το αγοράσω το ποδήλατο...
Και το ταξιδάκι που είχα κανονίσει στο Ναύπλιο θα κάνω...
Ότι θέλω θα κάνω...
Δεν θα μου καθορίζει τη ζωή ένα μάτσο παλιοσίδερα...
Μου έχεις κάνει τη ζωή ποδήλατο παλιορημάδι αλλά δεν θα σου περάσει...

Και για να ξέρεις, το επόμενο θα είναι Γιαπωνέζος ή Κορεάτης...
Άει σιχτίρ πια...

Σχόλια

  1. Looool... Γιαπωνέζος! Το παλιό μας αυτοκίνητο ήταν νισάν και το φωνάζαμε έτσι! Σκυλί ο Γιαπωνέζος, μας υπηρέτησε πιστά δεκαπέντε χρόνια και τον κλάψαμε δεόντως όταν τα 'φτυσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το Saxo που είχα πριν σκυλί ήταν το φουκαριάρικο, βλάβη δεν έβγαλε σοβαρή και η κακουχία που πέρασε δεν περιγράφεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα!!!!
    Αυτές οι συνομιλίες με τα αντικείμενα με τρελαίνουν. Μάλλον γιαυτό δεν έχουμε αυτοκίνητο, για να γλυτώσουμε μια συνίμιλία της παράνοιας.


    Πάντως όντως κάνει σαν ζηλιάρης εραστής!

    Γιός; Ρεβύθης; Μπράβο! Ρε παιδιά, κάντε όμως και κανένα κορίτσι, έτσι όπως πάμε να δω που θα βρουν κορίτσι τα αγόρια μας. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ρε Daria όλο κορίτσια ακούω να γεννιούνται...

    Στον κύκλο τον δικό μου τουλάχιστον, τα κοριστσάκια έχουν την μερίδα του λέοντος στις στατιστικές γεννήσεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλύτερα να γεννιούνται κοριτσάκια ρε. Οι γιούκες μας θα έχουν πολύ καλή αναλογία αγόρια/κορίτσια.

    Όχι πως θα χρειάζονται βοήθεια, καθώς θα είναι ΚΑΙ κούκλοι! ;)

    Όσο για τα παλιοσίδερα, η Getzara 4 χρόνια τώρα μόνο βενζίνη ζητάει. Α, ξέχασα του αλλάξαμε και λάστιχα. Για σκέψου το ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται θα είναι κούκλοι και δεν θα χρειάζονται βοήθεια ρε, για τα παιδιά των άλλων ανησυχώ... :)

    Φίλε, όπως είπα και στο post, Γιαπωνέζος ή Κορεάτης θα είναι το επόμενο... Το Getz είναι καλή περίπτωση, το ξέρω από τον ξάδερφό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Daihatsu Cuore πήρε η αδερφή μου και τώρα το παίρνει και ο πατέρας μου στην οικοδομή, και ο γαμπρός μου στην δουλειά, και ταξίδια και ότι θέλεις. Σκυλί ΜΑΥΡΟ, κατάμαυρο!

    Ο έτσι μου πήρε Skoda Fabia. Ξίνιζαν τα μούτρα τους όσοι δεν ήξεραν. Δεν ήταν αρκετά μοστράτη γι αυτούς η Skoda, ειδικά για όσους θέλουν να το πάρουν αλλά φοβούνται γιατί οι γκόμενες που νομίζουν πως τα αμάξια είναι τσάντες, δεν θα το βρουν αρκετά μουράτο.

    Όσοι ήξεραν όμως έλεγαν "πάρτε το και δεν θα μετανιώσετε."

    Μα το Θεό αδερφέ, απο τα πιο αξιοπρεπή και ανθεκτικά αμάξια. Και απο τις πιο δυνατές, σκυλίσιες λαμαρίνες που έχω δει ποτέ στην ζωή μου, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ.

    Δεν υπάρχει χειρότερο απο το να βγει μάπα το αμάξι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω κολλήματα με το θέμα αυτοκίνητο, απλά να πηγαίνει και να είναι αξιόπιστο, η "μούρη" με αφήνει παγερά αδιάφορο...

    Στην Μ. το ξεκαθάρισα:

    "Αν θες να ξαναγοράσεις Volkswagen θα το πάρεις μόη σου κι εγώ θα αγοράσω ένα Γιαπωνέζικο!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι Snow, και εγώ υπέρ των Γιαπωνέζων είμαι, τους Γερμανούς ούτε να τους βλέπω έτσι και αλλιώς. :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου