Μήνυμα προς τους "επαναστάτες" ή "Η κραυγή του μικροαστού..."

Απευθύνω αυτή την καταχώρηση κατά κύριο λόγο στην οργάνωση που θα αναλάβει την ευθύνη της χθεσινής επίθεσης στο Α. Τ. Αγίας Παρασκευής αλλά δευτερευόντως σε όλες εκείνες τις "επαναστατικές" οργανώσεις που απασχόλησαν κατά καιρούς με τη δράση τους το αστυνομικό δελτίο...

Δεν θέλω να με σώσετε...

Αν δεν με ακούσατε καλά...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΣΩΣΕΤΕ!!!

Θέλω να με αφήσετε στην ησυχία μου, στην μικροαστική μου νιρβάνα, στο μεροδούλι-μεροφάϊ μου αλλά δεν θέλω να με σώσετε...
Θέλω να με αφήσετε ήσυχο να ζήσω την ζωούλα μου, να κάνω τα παιδάκια μου, δεν θέλω κανένα μασκοφόρο εκδικητή να με σώσει από τα νύχια των αφεντικών, ότι είναι να κάνω θα το κάνω μόνος μου... κι αν δεν το κάνω, πρόβλημα δικό μου αλλά ΕΣΕΙΣ δεν θέλω να με σώσετε...

Είδα κι έπαθα να γλυτώσω από την αυθεντία του παπά, του δασκάλου και του χωροφύλακα, δεν θέλω τη δικιά σας την αυθεντία στο σβέρκο μου τώρα...
Όλων σας η αυθεντία έχει ένα κοινό...
Πιστεύει ότι έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για το πώς και πόσο θα ζήσω εγώ...

Δεν θέλω να με σώσετε λέμε...

Δεν θέλω να μιλάτε εξ ονόματός μου, ότι το κάνετε για τον λαό, τον εργαζόμενο και κολοκύθια με την ρίγανη...
Για την πάρτη σας το κάνετε, για την καύλα σας...
Θα ήσασταν πιο τίμιοι αν το παραδεχόσασταν τουλάχιστον...
Πείτε, "το κάνουμε γιατί μπορούμε" να το καταλάβω αλλά δεν μπορώ να ακούω παπαριές...

Δεν ξέρω τι ζόρια τραβάτε...
Αλαζονεία να το πω, μαλακία, άγνοια...
Με βάλατε απέναντί σας, με στοχοποιήσατε, εμένα τον μικροαστό...
Για ποιόν τα κάνετε ότι κάνετε αν όχι για μένα τον μικροαστό...όλοι μικροαστοί είναι στην Ελλάδα...
Γι' αυτό σας λέω, πείτε ότι το κάνετε για την καύλα σας...

Αλλά μην με σώσετε, δεν θέλω...
Αφήστε με στην ησυχία μου...
Μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι δεν λένε οι παπάδες;
Έτσι κι εγώ...
Πτωχός το πνεύματι..και άπιστος...

Δεν θέλω να σωθώ λέμε...

Υ.Γ.1 Όντας μικροαστός, εγώ στεναχωρήθηκα για τα μπατσάκια που τραυματίστηκαν από την επίθεση γιατί ήταν 20-χρονα παιδιά και δεν μου αρέσει κανένας να πυροβολείται σαν να ήτανε κοτσύφι, οπότε θέλω να τους ευχηθώ καλή ανάρρωση...

Υ.Γ.2 Ο Λάκης Λαζόπουλος είπε χθες σχολιάζοντας την επίθεση

"Κύριε Χρυσοχοϊδη, η βία φέρνει βία" ...

Από μαλακίες άλλο τίποτα κύριε Λάκη μας...
Ποια ακριβώς βία προκάλεσε την χθεσινή μαζική απόπειρα δολοφονίας, η επιλογή των θυμάτων της οποίας είχε ως μόνο κριτήριο το γεγονός ότι αυτά φορούσαν στολή της αστυνομίας;
Ψάχνουμε να βρούμε δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα τώρα;
Γιατί μου θυμίζεις κάτι μπάτσους που προσπαθούσαν να δικαιολογήσουν τον Κορκονέα πριν κανά χρόνο;
E;;;

Παράλογο;
Δεν απαντά...

Σχόλια

  1. Χαίρε snowball! Οι μικροαστοί σε χαιρετούν!

    Ωραία τα είπες ... ε ... έγραψες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι κουραδόμαγκες αυτοί :
    1) δεν έχουν ιδεολογία
    2) δεν έχουν μυαλό
    3) δεν έχουν θέση στην κοινωνία μας

    Τι να μας σώσουν; Όλοι θεωρούνται εχθροί τους. Όλοι. Μόνο αυτοί οι καμιά δεκαριά αξίζει να επιβιώσουν κατά τη μαλακία που τους δέρνει.

    Ο Λαζόπουλος, άλλο παπαρόφωνο. Νόμιζα ότι είναι με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αυτός το έχει κάψει τόσο που έχει ξεπεράσει τα όρια κάθε ιδεολογίας. Δεν ξέρει πού πάει ο άνθρωπος, άλλος μόνος του στον κόσμο. Αυτός και το εγώ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ tsaousa

    Δεν ξέρω αν έχουν ή δεν έχουν ιδεολογία, δεν έχει σημασία... Πολλά από τα χειρότερα εγκλήματα του κόσμου έχουν γίνει από φανατικούς ιδεολόγους...

    Για τον Λάκη τι να πω που να μην έχει ειπωθεί?
    Όχι έχει χάσει την μπάλα, όχι έχει γίνει βαρετός με το επικολυρικοσυναισθηματικοδιδακτικό στυλάκι του, όχι ότι είναι ανακόλουθος ο μπουρζουάς επαναστάτης αλλά ότι πλέον λέει μαλακίες ζόρικες για ζόρικα πράγματα αλλά δεν το καταλαβαίνει, είναι αφοσιωμένος στην εικόνα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένω με αγωνία τη νέα κωμική προκήρυξη με μπάτσους που τρώνε ντόνατς, ζεστοί καφέδες σε παρακολούθηση, απερχόμενος μπάτσος που απέτυχε να σώσει μια όμηρο σε ληστεία τράπεζας, παρέδωσε σήμα και όπλο, η γυναίκα του τον άφησε για έναν αγρότη στη Μοντάνα, ζει σε τροχόσπιτο, είναι αλκοολικός, μα η υπηρεσία τον πείθει να γυρίσει πίσω, λόγω της επανεμφάνισης του serial killer που κομματιάζει ομοφυλόφιλους manager δισκογραφικών εταιριών.

    Τουλάχιστον βγάζει πιο γέλιο από τον Λάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχαχαχα, έτσι ρε zarathustra, well said!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν, εγώ συμφωνώ σχεδόν απόλυτα μ αυτό το ποστ, συμφωνώ και για τις λυρικοδιδαχές του Λαζόπουλου (που ωστόσο, όταν δεν τις λέει κι όταν ξεπερνάει τα συμπλέγματά του με τις κλανιές, με κάνει και γελάω), αλλά θα συμφωνήσω μαζί του σε ένα πράγμα: η βία φέρνει βία. Μου φαίνεται απίστευτα γελοία η «επιχείρηση εκκαθάρισης» των Εξαρχείων, τη στιγμή που όλη η βρωμιά βρίσκεται μέσα στην ΕΛΑΣ. Αυτοί διακινούν την πρέζα, παίρνουν μίζα απ' τους παράνομους μετανάστες, παίρνουν μίζα σπ' το εμπόριο λευκής σαρκός. Ας καθαρίσει ο Χρυσό πρώτα τα ενδότερα και μετά ας τους ξαμολύσει να ζητάνε ταυτότητες απ' τους περαστικούς που πάνε για καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Litanie

    Οι ευθύνες της αστυνομίας τόσο για την κοινωνική παθογένεια όσο και για το αίσθημα ατιμωρησίας και αυθαιρεσίας που υπάρχει είναι δεδομένες...Από την άλλη θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι θεωρώ αφελή την θέση για όλα φταίει η ΕΛΑΣ... Τα "μπουμπούκια" που καίνε και σπάνε, χρησιμοποιούν το άσυλο κατά βούληση (και το απαξιώνουν) και θεωρούν τα Εξάρχεια ανεξάρτητο κρατίδιο, δεν έδωσαν αφορμές, δεν έδωσαν πατήματα στον Χρυσοχοίδη και τον κάθε Χρυσοχοίδη? Όλοι αυτοί οι κάτοικοι των Εξαρχείων που έχουν φτάσει στο σημείο να προτιμούν την αστυνομοκρατία από το μπάχαλο είναι όλοι φασίστες και χρυσαυγίτες?
    Δεν νομίζω...

    Η βία φέρνει βία αλλά δεν το λες έτσι κυνικά όταν έχει γίνει μια επίθεση 20 λεπτά πριν και το αίμα είναι ακόμα ζεστό στην άσφαλτο...

    Εγώ τουλάχιστον πιστεύω σε μια Αριστερά ποιοτικά και ηθικά ανώτερη που δεν λέει "ναι μεν αλλά" αλλά καταδικάζει χωρίς δεύτερη σκέψη την ατομική βία...
    Εγώ έτσι τα βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αριστερά τι σχέση έχει με τον Χρυσό και τα σπασίματα; Ήταν απαράδεκτο να ενθαρρύνει τις καταστροφές, αλλά δεν μιλάμε γι αυτό. Επίσης ασφαλώς και δεν φταίει για όλα η ΕΛΑΣ, αλλά για να στο θέσω κι αλλιώς, θέλω μια αστυνομία που να δίνει λύσεις σ αυτά τα προβλήματα κι όχι να ρίχνει λάδι στη φωτιά με προκλητικές συμπεριφορές. Αυτή δεν είναι η δουλειά της, άλλωστε; Αυτό δεν είναι το αυτονόητο; Κι αφήνω στην άκρη ότι είχαν χώσει και δικούς τους να τα σπάνε τον Δεκέμβρη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αναφορά μου στην Αριστερά αφορά τον αυτοπροσδιορισμό του Λάκη στην προκειμένη περίπτωση αλλά και σε άλλες περιπτώσεις του παρελθόντος όπου ίσχυσε το "ναι μεν αλλά"...
    Το γεγονός ότι η Αριστερά τρώει το τυράκι των Εξαρχείων και σφυρίζει κλέφτικα απαξιώνοντας η ίδια τον εαυτό της στα μάτια της κοινωνίας είναι άλλο θέμα συζήτησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου